Обадете ни се при въпроси: 0879-44-84-75
 
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА
За поръчки на стойност над 100 лв.
За 2 или повече продукта над тази сума.
 
ДОСТАВКА С НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ
За всички населени места.
Изпращаме с куриерска фирма.
 
ИЗПРАЩАНЕ НА СЪЩИЯ ДЕН
Всеки делничен ден до 16.30 ч.
Събота до 11 ч.

5 фактора при покупка на мобилни телефони, с които трябва да се съобразите

Предлагането на мобилни телефони днес е огромно, а да не говорим за разнообразието от технологии, модели и марки дори у нас, където покупателната способност на потребителя е все още под средното ниво, спрямо купувачите в развитите европейски държави. Макар и живеещи на прага на бедността, българите не искат да изостават по отношение на технологиите и електрониката, която използват ежедневно. Търговията със смартфони е в апогея си, като 99% от купувачите се сблъскват със следните 5 фактора при покупката.

  1. В брой или на изплащане?

Много малка част от българите купуват мобилни телефони в брой. Поради високите цени на последното поколение „умни” устройства и ниските доходи в страната, предпочитаният начин при покупка на телефон е разсроченото плащане. Най-често апаратите се купуват от мобилен оператор, където цените са най-ниски – поне привидно.

Истината е, че покупката на смартфон от телеком е изключително нерентабилна в дългосрочен план. За да бъде максимално ниска цената на устройството, изплащането му се обвързва с определен тарифен план за най-малко две години. Ако планирате да закупите мобифон на изплащане, по-добре се насочете към независимите магазини, предлагащи тази опция. Пак ще бъдете обвързани с кредитна институция за определен период от време, но поне в разговорите си ще бъдете напълно свободни.

  1. От електронен или физически магазин

Българинът е недоверчив, поради което болшинството потребители предпочитат да купуват мобилни телефони от физически магазин или на място от офис на мобилен оператор. Принципът „око да види, ръка да пипне” важи в пълна сила, когато става въпрос за скъпи стоки, каквито са модерните смарт устройства. Статистиката сочи, че доверието в търговеца се повишава, когато комуникацията е директна.

  1. От голям и известен или от по-малко познат магазин?

Електронните и по-малките физически магазини за мобилни телефони имат едно огромно предимство – пестят време и усилия. Вместо да се редите на опашки и да чакате да ви обслужат набързо, имате възможност да извършите покупка с едно кликване върху бутона „купи” и попълване на потребителските данни. Ще се уверите, че в по-малко известните електронни и физически магазини обслужването е в пъти по-добро, отколкото в големите вериги, а доста често условията и цените също.

  1. Модел и марка

Изборът на модел и марка телефон е нещо, в което не можем да ви даваме насоки, тъй като всеки избира на база собствения си вкус и възможности. Важно е, когато се купуват скъпи модели мобилни телефони да се гледа не само дизайна на устройствата, но и операционната система, тъй като тя ще е тази, с която ще влизате в пряк двубой ежедневно. Факт е, че дори най-елегантният апарат губи обичта на своя притежател, ако операционната система не е достатъчно удобна за изпълнение на рутинните задачи. Ако досега сте използвали единствено Android устройства, помислете добре, дали ще ви бъде лесно да свикнете с iOS операционна система.

  1. Гаранционно обслужване

Гаранционната поддръжка е неприятна тема за собствениците на мобилни телефони. На теория такава съществува, независимо дали апаратът е закупен в брой или на разсрочено плащане, но на практика нещата стоят по съвсем различен начин. Фабричните дефекти са проблем както при евтините модели, така и при апаратите от висок ценови клас. Когато купувате нов телефон, се запознайте внимателно с гаранционното обслужване на апарата. Дългото чакане за ремонт или замяна при мобилните оператори е още един минус, който трябва да отбележим.