Обадете ни се при въпроси: 0879-44-84-75
 
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА
За поръчки на стойност над 18лв.
За 2 или повече продукта над тази сума.
 
ДОСТАВКА С НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ
За всички населени места.
Изпращаме с куриерска фирма.
 
ИЗПРАЩАНЕ НА СЪЩИЯ ДЕН
Всеки делничен ден до 16.30ч.
Събота до 11ч.

Гаранция

Срок на гаранцията - 24 месеца от датата на закупуване.

Всички телефони предлагани от магазин astralmobile.bg се сервизират в оторизираните сервизи на официалните предтставители и вносители на марките, и имат 24 месеца гаранция, с изключение на продуктите на Apple, които имат 12 месеца гаранция.

Когато телефона се закупува от юридическо лице(фирма) гаранцията е 12 месеца.

Всички продукти, които се предлагат в нашият онлайн магазин astralmobile.bg са нови от официални вносители и представители, освен тези в категорията Втора употреба.

Условия за гаранцията:

  • На всяка стока е указан срока на гаранцията.
  • Срокът на гаранцията започва да тече от датата на закупуване.
  • Гаранцията не се отнася за акумулаторната батерия и аксесоарите към телефона в това число: панели , зарядно устройство, мултимедийна, карта, hands-free, data-кабел и т.н.
  • Фирмата не носи отговорност за софтуерни пропуски на производителя във софтуерната версия на мобилния апарат, но при възможност ще бъде ъпдейтната.
  • Дълготрайността на батерията и нейните характеристики зависят изцяло от спазването на правилата за експлоатация, предписани от производителя.
  • Гаранцията е поименна!

Условия, при които не се признава гаранцията са:

  • Липса на гаранционни документи или невалидност на тези документи, а именно: несъвпадение, поправки, нечетливост или липса на IMEI номер на телефона, на данните на клиента и други.
  • Нарушение на целостта, изтриване или липса на етикета на производителя или на гаранционния етикет на телефона.
  • Всички случаи на повреди причинени от неправилна употреба, изпускане, удар, неправилно съхранение, заливане с течности, опити за поправка и софтуерна интервенция от неупълномощени лица.
  • Зареждане с неоригинални зарядни устройства или други външни въздействия в противоречие с изискванията на производителя.

Предлагаме само нови продукти, без видими дефекти. Ако получите продукт с дефект, който не е външно забележим, обадете ни се веднага на телефон 0879 448 475

Използваните продукти, които дадат дефект, подлежат на гаранционно обслужване, ако са закупени с гаранционна карта и са в гаранционен срок. В този случай трудът за извършване на гаранционното обслужване и таксата за транспорт на новия продукт, ако се наложи подмяна, се заплащат от клиента.

За всеки продукт издаваме гаранционна карта, в която е посочен гаранционният срок.

Гаранционната карта се запазва от купувача до изтичане на гаранционния срок и се представя при необходимост от извършване на гаранционен ремонт. При липса на гаранционна карта се счита, че изделието е извънгаранционно и стойността на ремонта се заплаща от купувача!

Срокът за отстраняване на повредата е 30 работни дни от датата на приемане на апарата за ремонт.

При постъпване на телефон в сервиз, фирмата не предоставя оборотен апарат на клиента.

При рекламация носете гаранционната карта, в противен случай гаранцията отпада.

На основание чл.50 от ЗЗП в срок от 14 работни дни клиентът има право да върне стоката съгласно описаното в от чл.47 до чл. 52, ал.1, т.7 на Закона за Защита на Потребителя, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина да се откаже от сключения договор.Стоката не трябва да е увредена, да не e разпечатана, да не e ползвана, да не е с ненарушена опаковка! Ако едно от изброените условия е нарушено, клиента пак има право да върне стоката, но тогава той няма да получи пълния размер на сумата която е заплатил, а тя ще бъде процентно намалена по преценка на продавача, съгласно чл.55, т.4 от Закона за Защита на Потребителя. При получаване на стоката в търговски обект на Астрал Мобил, или на ръка от наш куриер при които потребителят има възможност да се запознае лично с характеристиките на продукта, преди да заплати, се счита, че не е покупка от разстояние. В случай, че констатира явни недостатъци, видим дефект, повреда по време на доставката й, несъответствие между поръчана и доставена стока, липсата на придружаващи я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи, е необходимо да информира Продавача. Ако не направи това, вещта се смята за одобрена. В този случай Потребителят губи правото по-късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи. Тогава клиента няма право да се възползва от законите по чл.50 от ЗЗП.

Чл. 113. (1) (Нова - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.

 (2) (Предишна ал. 1 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.

 (3) (Предишна ал. 2, изм. - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.

(4) (Предишна ал. 3 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.

 (5) (Предишна ал. 4 - ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

    Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:

 1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;

 2. намаляване на цената.

 (2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

 (3) (Нова – ДВ, бр. 61 от 2014 г. , в сила от 25.07.2014 г.) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.

 (4) (Предишна ал. 3 – ДВ, бр. 61 от 2014 г. , в сила от 25.07.2014 г.) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

    Чл. 115. (1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.

 (2) Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.

 (3) Упражняването на правото на потребителя по ал. 1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по ал. 1.