Обадете ни се при въпроси: 0879-44-84-75
 
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА
За поръчки на стойност над 18лв.
За 2 или повече продукта над тази сума.
 
ДОСТАВКА С НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ
За всички населени места.
Изпращаме с куриерска фирма.
 
ИЗПРАЩАНЕ НА СЪЩИЯ ДЕН
Всеки делничен ден до 16.30ч.
Събота до 11ч.

Настъпването на Xiaomi на глобалния пазар за смартфони

Xiaomi Inc. е китайска компания за софтуер и електроника, основана през 2010 година от Леи Джун, която се занимава с проектиране, разработка и разпространение на смартфони, мобилни приложения, лаптопи и всякакво хай-тек оборудване. Първият им смартфон, пуснат на пазара през 2011- та година, пожънва огромен успех и само няколко години след това (2014) Xiaomi e обявена за най-голямата китайска компания за смартфони в страната. Тяхната философия е, че не е необходимо висококачествените технологии да струват цяло състояние, дори напротив. Създават телефони със забележителен хардуер и софтуер на достъпни цени, като се стремят непрекъснато да надхвърлят очакванията на клиентите си чрез иновации.

Xiaomi на път да завладее външните пазари.

Xiaomi започват да разпространяват стоки и услуги на външни пазари преди повече от три години, като първият от тях и най- успешен засега е в Индия. Имат над 61 милиона броя продадена техника в Тайван, Хонконг, Сингапур, Малайзия, Филипините, Индия, Индонезия и Бразилия, което превръща бранда две години по- късно в пета по големина в световен мащаб компания. Преди нея са гиганти като Samsung, Applе, Huawei и OPPO. В доклад на International Data Corporation се казвa, че Xiaomi е най-бързо развиващата се марка смартфони в света. През последната година са удвоили продажбите си, главна причина за което е пазара им в Индия. В момента компанията продава продукти в над 20 страни и региони по света. Според основателите на бранда от пет до десет години Xiaomi ще получи изключителна глобална популярност благодарение на впечатляващия дизайн на своите продукти, качеството, обслужването и разумната цена. 

Xiaomi на европейския пазар

В края на миналата година Xiaomi навлезе и на европейския пазар с грандиозно събитие в испанската столица Мадрид. Това е само началото на дългосрочния план за разширяване на фирмата, който има за цел да превърне компанията в световно признат бранд.Досега феновете на марката в големите европейски страни като Испания, Великобритания, Германия и Италия, можеха да закупуват продукти главно от сайтове за търговия, но с тази стъпка, основателите на бранда превърнаха Xiaomi в истинска и доказана марка, която продава директно на нашия континент.По думите на изпълнителния им директор за момента Xiaomi ще се съсредоточи главно върху испанския пазар с цел да превърнат бранда в един от най-желаните за страната, както направиха в Индия, и чак след това ще започнат да мислят за другите европейски държави. Прибързаното навлизане в нови пазари е рисково и отнема много време и ресурси, затова Xiaomi предпочитат първо да опознаят различните културни, правни и бизнес среди и чак тогава да предприемат разпространение на продуктите си на глобалния пазар.Всички ние очакване пазарния дял на марката да се увеличи и то в краткосрочен план, но все пак това е един динамичен пазар, на който трудно може да се направи прогноза.