Над 10 милиона смартфона Galaxy S продадени за седем месеца

JK Shin, президент и ръководител на звеното за мобилни комуникации в Samsung Electronics, заяви: “Galaxy S е резултат от нашето 22-годишно наследство в индустрията за мобилни телефони. Той е проявление на концепцията ни „Умен живот” (Smart Life), която съчетава намерението ни да превърнем живота на потребителя в много по-лесен, вълнуващ и интегриран. Днешното събитие показва, че успяхме: 10 милиона потребителя на Galaxy S по света вече водят „Умен живот”.
“Galaxy S дефинира нови стандатри в сектора на смарт телефоните и надхвърли дори нашите очаквания. Горди сме от това постижение! Реализирането на 1,4 млн. устройства месечно по света показва потребителското търсене на адекватни мобилни решения. Ще продължим да удовлетворяваме взискателното търсене, като доставяме иновации и произвеждаме смарт телефони, които доставят максимума в потребителското изживяване.”
Galaxy S работи с операционна система Android 2.2, разполага с 4-инчов Super AMOLED екран и 1 GHz процесор за мобилни приложения, който поддържа и HD видео съдържание, както и Layar Reality Browser и предлага локализирани услуги.
Компанията продължава да инвестира в множество световни иновации и програми за връзка с потребителя. Партньорството на Samsung с NBC Universal Digital Studio доведе до създаване на комедията FCU: Fact Checker’s Unit. В САЩ филмът е на разположение от август 2010 г. чрез широколентов достъп (broadband), мобилен интернет и видео до поискване. Сериите разкриват възможностите на Samsung Galaxy S и представляват първия дигитален сериал, дистрибутиран на световно ниво. Осемте специално заснети епизода са гледани от повече от 4.5 милиона зрителя, а заглавието беше поставено в класацията топ 3 на уеб епизодите, които си заслужава да гледаме през 2010 г. от авторитетното издание Ad Age.
Чрез директната си работа с потребителите на Samsung Galaxy S, и със сътрудничеството си с мулти-платформения доставчик на съдържание Current Media, компанията стумулираше производството на реклами, разработени от потребителите. Всички световни потребители бяха насърчавани да споделят създадените от тях видео продукти, с което да представят техния поглед как Galaxy S им осигурява „Умен живот”. Най-добрите видео реализации бяха представени на уеб сайта на Current Media и фен страницата на Samsung mobile.{sexybookmark}