Обадете ни се при въпроси: 0879-44-84-75
 
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА
За поръчки на стойност над 18лв.
За 2 или повече продукта над тази сума.
 
ДОСТАВКА С НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ
За всички населени места.
Изпращаме с куриерска фирма.
 
ИЗПРАЩАНЕ НА СЪЩИЯ ДЕН
Всеки делничен ден до 16.30ч.
Събота до 11ч.

Кои магазини за телефони достигнаха популярността на големите хипермаркети за битова и IT техника

Наблюденията ни показват, че голям процент магазини за телефони, смартфони и таблети с по-скромен ресурс вече стават също толкова популярни, колкото и големите хипермаркети. Успелите фирми в малкия и среден бизнес с нови технологии заемат все по-голяма ниша в бранша, оказват мощен стимул за развитие на колегите си в бранша,   изключително изгодните им предложения ежедневно радват потребителите с фиксиран бюджет за пазаруване. 

В началото на дейността си по-скромните магазини за телефони и мобилни технологии са обградени от огромна конкуренция - клиентите очакват приемливата цена да е съчетана с колкото се може по-висококласни характеристики на устройството. Те са наясно, че дори и да не открият търсеното качество, разполагат с още поне две опции – договор с мобилен оператор и IT хипермаркет. 

Как успяха 

Независимо, че изглежда като леко “захаросана” реклама, огромен процент от малките и средни търговци на мобилни технологии наистина са спечелили доверието на  много клиенти, които ги предпочитат като доставчик на най-известните марки на пазара. Каква е стратегията на посочените магазини за телефони, смартфони и таблети, които успяват да оформят значително собствено “пространство“? 

  • Най- новите мобилни устройства от среден и висок клас 

По-скромните магазини за телефони и мобилни технологии попълват каталога си единствено с оригинални устройства от най-ново поколение, дори и ако те не са оторизиран дистрибутор на конкретна марка/марки. Това задължително условие е и основна причина за доверието на клиентите, особено ако магазинът е с организирана секция за употребявани мобилни апарати. 

  • Богата палитра от предложения 

Разнообразието от предпочитани марки е много важно условие за привличане на потребителски интерес. Освен последните модели устройства от среден и висок клас на световноизвестни производители, популярните магазини за телефони и мобилна техника винаги предлагат и нискобюджетни апарати – изненадващо голям брой клиенти ги предпочитат като допълнително средство за основни ежедневни функции (браузване, гласова комуникация и комуникация с SMS). 

Мобилните устройства втора употреба също  са доста предпочитана от масовият клиент категория. Те са с по- изгодна цена от чисто новите модели и се предлагат в много добро състояние от популярните търговци на техника -  функционалността им е потвърдена след преминаване през професионална инспекция. 

  • Всичко за мобилното устройство 

Идеята, че заедно с устройство от желаната марка може да се открият и всички необходими аксесоари към него е особено привлекателна за потребителите. Наред с предпазните протектори и калъфи, някои от модерните магазини за телефони и таблети предлагат на потребителите си и ОЕМ резервни части за много от моделите в магазина, и дори невероятната възможност за сервизна поддръжка при необходимост. “Защо да губим време в търсене на друг търговец, когато тук се предлага всичко, от което се нуждаем?” – си казват клиентите. И са прави. 

  • Онлайн поръчка 

Поддържането на електронен магазин е възможност за развитие, бързо оценена от далновидните търговци в близкото минало. Благодарение на услугите “Онлайн поръчка” и “Бърза доставка”, с опция за връщане на продукти от магазините си, те печелят ласкави отзиви и много нови клиенти. 

  • Топло посрещане от компетентен консултант 

Малките и средни търговци дължат изцяло успеха си на доволни потребители и не е изненадващо, че консултантите им отделят цялото време, от което се нуждаят, за да изберат подходящо мобилно устройство или аксесоар, да се убедят нагледно във функциите им, както и да получат изчерпателен отговор на всяка подробност относно мобилните технологии. Комуникацията е еднакво приятна и лесна както във физическите, така в електронните магазини за телефони и мобилна техника на тези фирми, заимствали част от маркетинговата стратегия на IT хипермаркетите и вече предпочитани почти колкото тях.